kupujac E92 bralem pod uwage fakt, ze zastapi ona E36, ktora aktualnie uzywam w motosporcie. Powoli chcialbym zrobic rekonesans na ten temat, a projektow z E92 w Polsce jest dosc malo. Dlatego mam pare pytan, za wszelkie odpowiedzi bede bardzo wdzieczny.
Specyfikacja na start :
- silnik stock
- big break
- torowy zawias
- manual
- waga maksymalnie w dol
- lekka klatka
Imprezy typu Poznan TrackDay / SuperOES / BPS / Brno
1. Czy ten silnik nadaje sie wogole do motosportu? Zakladam, ze raz na 2 sezony bede serwisowal panewki, wymiany oleju co 700-1000KM. Jak z reszta? Glowice, vanosy itd?
2. Czy znacie kogos, kto taki samochod w Polsce przebudowywał?
3. Czy na tyl zaloze slika 30 R18 bez modyfikacji blotnikow?
4. Jaka moze byc orientacyjna waga, wyprutego z zbednych elementow, samochodu? ( swoj zwaze na dniach )
Co powinienem wiedziec, zanim podejme nieodwracalna decyzje?

Tak jak mowilem, za wszelkie info z gory dziekuje!
Pozdrawiam
Przemek